UP_ZGIERZ | Klub Fitness Zgierz | UP To You

Klub Fitness Zgierz

Sienkiewicza 20,
95-100 Zgierz

798-512-912
dok.zgierz@up-fit.pl

Godziny otwarcia:
pn-pt 6:00 – 22:00
sb 8:00 – 16:00
ndz 8:00 – 14:00

Nasze strefy

Zajęcia grupowe

 

Honorujemy karty

Bezpieczne płatności

Partnerzy biznesowi UP

Dostawcy rozwiązań dla UP

TRENER PERSONALNY

WYŚLIJ CV

ZESPÓŁ DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

WYŚLIJ CV

INSTRUKTOR ZAJĘĆ GRUPOWYCH

WYŚLIJ CV

 

SCHEMAT POSTĘPOWANIA

Strefa, gdzie prowadzone są zajęcia z trenerem przy muzyce, ćwiczenia są dobrane adekwatnie do wieku i zaawansowania klubowiczów. Zajęcia trwają określony czas i prowadzone są pod okiem trenera, który pokazuje i na bieżąco poprawia ćwiczące osoby. W naszych klubach UP udział w zajęciach grupowych jest w cenie karnetu. Zajęcia poprawiają wydolność fizyczna, kształtują sylwetkę i poprawiają ogólne samopoczucie oraz uczą prawidłowej techniki wykonywani ćwiczeń. Zajęcia odbywają się, gdy w grupie będzie minimalna liczba osób podana w grafiku zajęć. Możesz wybierać spośród bardzo bogatej oferty zajęć grupowych takich jak np. UP Joga, UP Zdrowy kręgosłup, UP Shape. Sprawdź nasz kalendarz zajęć grupowych, a w nim opisy zajęć i dopisz się do wspólnego treningu.

Jest to strefa polecana wszystkim osobom ćwiczącym, szczególnie osobom początkującym! Maszyny izolowane pozwalają zminimalizować ryzyko kontuzji, wspomagają ruch i wymuszają na nas odpowiednią technikę. Osoba ćwicząca ma określony zakres ruchu i dzięki temu prawidłowo i równomiernie rozwija swoje mięśnie. Na sali znajdują się maszyny znanej i markowej firmy przy pomocy których rozwijają się wszystkie mięśnie i partie naszego ciała, takie jak: nogi, brzuch, ręce, plecy, barki oraz klatka piersiowa. Klubowicz na tej strefie ćwiczy sam daną partię mięśni i może też skorzystać z pomocy trenera personalnego będącego do dyspozycji w klubie i razem z nim prowadzić codzienny trening.
Trening na tej strefie daje: wyrzeźbienie i rozbudowanie muskulatury, Zwiększenie wytrzymałości organizmu, Zredukowanie tkanki tłuszczowej.

Jest to strefa dla każdego ćwiczącego o każdym stopniu zaawansowania. Strefa ma dużo miejsca do ćwiczeń i do dyspozycji jest taki sprzęt jak: sztangi, hantle, ławki treningowe i inne akcesoria. Trening na tej strefie nie ogranicza trenującego i może on robić wszechstronny trening wszystkich partii ciała. Trening może być prowadzony samodzielnie bądź pod okiem trenera personalnego z naszego klubu. Na tej strefie rozwija się więcej partii mięśniowych niż na strefie maszyn izolowanych. Przy prawidłowej technice efektywnie buduje się masę mięśniowa oraz siłę.

Trening na tej strefie przypomina trening na wolnych ciężarach. Strefa dla każdego o każdym stopniu zaawansowania. Na tej strefie można ćwiczyć każda partie mięśniowa. Maszyny półwolne uzupełniają strefę pomiędzy ciężarami wolnymi, a maszynami izolowanymi. Ćwiczenia są objęte bardzo niskim ryzykiem urazu, maszyny posiadają dużo ułatwień dla początkującego, intuicyjnie trenujący wie jak prawidłowo wykonać dane ćwiczenie. Można trenować samemu lub z trenerem personalnym.

Jest to trening interwałowy prowadzony na strefie funkcjonalnej w klubie. Trening można przeprowadzić samemu lub na polecanych zajęciach prowadzonych pod okiem naszego trenera personalnego. W krótkim czasie osiągamy maksymalne efekty, poprawiamy wydolność, spalamy kalorie i zbędną tkankę tłuszczową, kształtujemy sylwetkę, budujemy mięśnie.

Strefa ta pozwala na przeprowadzenie treningu na każdym stopniu zaawansowania. Każda osoba na tej strefie może skorzystać z treningu przeprowadzonego przez trenera personalnego, który indywidualnie dobierze trening do trenującej osoby.
Na strefie można ćwiczyć każde partie ciała z wykorzystanie każdego sprzętu dostępnego na siłowni, tj. kettlebells, skakanka, gumy, bosu, trx, piłki lekarskie, drążek, również z wykorzystaniem: sztangielki, sztangi, ławki, bramy, opony, boks.

Jest to strefa idealna dla osób chcących stracić zbędne kilogramy oraz poprawić ogólne samopoczucie zwiększając formę fizyczną. Zajęcia wpływają relaksująco i nie są skomplikowane dlatego są przeznaczone dla każdego bez względu na stopień zaawansowania i wiek. W krótkim czasie można zauważyć pozytywne efekty regularnych treningów.
Zajęcia odbywają się na profesjonalnych maszynach przy muzyce z trenerem, który motywuje. Ćwiczenia nie obciążają stawów i ruchy są naturalne dla organizmu. W trakcie treningu pracują wszystkie partie mięśniowe co wpływa pozytywnie na postawę ciała.

Strefa cardio jest wyposażona w wiele profesjonalny maszyn z których może korzystać każdy klubowicz bez względu na poziom zaawansowania i wiek. Trening jaki się wykonuje jest to trening aerobowy lub interwałowy czyli energia czerpana jest prosto z kwasów tłuszczowych co wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej, regulacje gospodarki hormonalnej, poprawie wydolności organizmu oraz na poprawie ogólnej kondycji. Trening można zrobić samemu lub pod okiem trenera personalnego.

UP Wake up

Lubisz aktywne poranki? Z nami endorfiny wstają wraz ze wschodem słońca! Zdobądź ogrom energii i uśmiechaj się cały dzień! Podczas zajęć rozruszamy całe ciało, spalimy nadmiar kalorii oraz wzmocnimy mięśnie, na których najbardziej Wam zależy! Na każdych zajęciach będziemy robić coś innego, w zależności od Waszych potrzeb! Rozpocznij dzień w UP - najlepiej jak to możliwe :-)!

 

ZAPISZ SIĘ

UP Bott up

Zajęcia kształtujące pośladki. Ćwiczenia wykonywane są z obciążeniami, odpowiednie dla Pań i Panów w każdym wieku.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Cross

Zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym. Koncentrują się na zmieniających się, intensywnych ćwiczeniach mających na celu osiągnięcie ogólnej sprawności fizycznej, która pomoże stawić czoła wszelkim wyzwaniom. Jedna z najcięższych form zajęć grupowych, dzięki której łatwo poprawisz kształt swojej sylwetki. Zajęcia prowadzone są na siłowni przy użyciu dostępnego sprzętu.

 

ZAPISZ SIĘ

UP ABS

Zajęcia ABS są treningiem, kierowanym do osób o różnym stopniu zaawansowania treningowego. Z pewnością zainteresują zarówno chcących zgubić nadmiar kilogramów, jak i dążących do wymodelowania sylwetki. W trakcie ćwiczeń angażowane są kolejno wszystkie partie brzucha: dolne i górne mięśnie proste oraz skośne.

 

ZAPISZ SIĘ

Zumba®

Zajęcia taneczne, które łączą hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Shape

Zajęcia mające na celu ukształtowanie całej sylwetki i utrzymaniu dobrej kondycji fizycznej. Polegają na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Healthy Back

Zdrowy kręgosłup to trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu.

 

ZAPISZ SIĘ

UP JOGA

Polega na integracji ruchu z oddechem, a także równoczesnego napinania, rozciągania i rozluźniania mięśni. Joga uczy kontroli nad ciałem oraz przywraca równowagę organizmowi. Dodatkowo warto wspomnieć, że joga ma wiele różnych odmian. Zajęcia dla osób, którym zależy na utrzymaniu elastyczności ciała, kształtowaniu sylwetki, wyciszeniu, spokoju i harmonii organizmu.

 

ZAPISZ SIĘ

UP INDOORWALkING®

Ćwiczenia z dużą ilością dobrej zabawy na nowoczesnych orbitrekach w rytm muzyki. Orbitrek jest to urządzenie łączące w sobie cechy steppera, bieżni oraz rowerka treningowego. Podczas zajęć pobudzane są te same mięśnie jak podczas joggingu, spacerów górskich, biegów narciarskich czy jazdy na rowerze.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Step

Trening ze stepem to intensywniejsza wersja tradycyjnego aerobiku. Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki. Zobacz, jakie jeszcze efekty możesz uzyskać ćwicząc ze stepem.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Pump

Zajęcia kształtujące sylwetkę ze sztangami. Doskonały trening dla początkujących i zaawansowanych, zarówno dla pań, jak i panów. Trening wzmacniający na wszystkie grupy mięśniowe

 

ZAPISZ SIĘ

UP Tabata

Trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając w ten sposób maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni.

 

ZAPISZ SIĘ

UP All in one

Zajęcia, które angażują wszystkie mięśni, ze szczególnym naciskiem na brzuch, pośladki, uda, nogi. Trening poprawia strategiczne części ciała, jest wykonywany w rytm muzyki i spala tkankę tłuszczową.

 

ZAPISZ SIĘ

Salsation®

Salsation® opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu wzmacniamy i wysmuklamy równomiernie całe ciało. Możemy tańczyć i ćwiczyć równocześnie!
 

ZAPISZ SIĘ

UP Stretch/RollUp

Zajęcia, które łączą rozciąganie mięśni całego ciała wraz z rolowaniem za pomocą rolki piankowej, która ma na celu poprawienie wyglądu skóry oraz przyspieszenie regeneracji mięśni.

 

ZAPISZ SIĘ

UP ABT

Trening kształtujący, skupiający się na dolnych partiach ciała, czyli brzuchu, pośladkach i udach. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. ABT jest polecane dla rzeźbienia i wzmacniania ciała.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Funkctional

Zajęcia ogólnorozwojowe, które łączą naprzemiennie ćwiczenia wzmacniające i kształtujące sylwetkę z ćwiczeniami mającymi na celu całkowite i wszechstronne rozciągnięcie mięśni.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Interval

Trening charakteryzujący się zmienną intensywnością ćwiczeń. Okresy intensywnego wysiłku przeplatane są z okresami umiarkowanego wysiłku. Trening ten jest idealny dla osób, które w krótkim czasie chcą spalić maksymalną ilość tkanki tłuszczowej.
 

ZAPISZ SIĘ

UP Core

Połączenie ćwiczeń wielostawowych i modelujących sylwetkę; podczas zajęć pobudzane do wysiłku są mięśnie głębokie i stabilizujące.

 

ZAPISZ SIĘ