UP_KUTNO | Klub Fitness Kutno UP | UP To You

Klub Fitness Kutno

Batorego 13
99-300 Kutno

663-935-226
dok.kutno@up-fit.pl

Godziny otwarcia:
pn – pt 7:00 – 22:15
sb – ndz 9:00 – 17:15

Nasze strefy

Zajęcia grupowe

Honorujemy karty

Bezpieczne płatności

Partnerzy biznesowi UP

Dostawcy rozwiązań dla UP

TRENER PERSONALNY

WYŚLIJ CV

ZESPÓŁ DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

WYŚLIJ CV

INSTRUKTOR ZAJĘĆ GRUPOWYCH

WYŚLIJ CV

 

SCHEMAT POSTĘPOWANIA

Strefa, gdzie prowadzone są zajęcia z trenerem przy muzyce, ćwiczenia są dobrane adekwatnie do wieku i zaawansowania klubowiczów. Zajęcia trwają określony czas i prowadzone są pod okiem trenera, który pokazuje i na bieżąco poprawia ćwiczące osoby. W naszych klubach UP udział w zajęciach grupowych jest w cenie karnetu. Zajęcia poprawiają wydolność fizyczna, kształtują sylwetkę i poprawiają ogólne samopoczucie oraz uczą prawidłowej techniki wykonywani ćwiczeń. Zajęcia odbywają się, gdy w grupie będzie minimalna liczba osób podana w grafiku zajęć. Możesz wybierać spośród bardzo bogatej oferty zajęć grupowych takich jak np. UP Joga, UP Zdrowy kręgosłup, UP Shape. Sprawdź nasz kalendarz zajęć grupowych, a w nim opisy zajęć i dopisz się do wspólnego treningu.

Jest to strefa polecana wszystkim osobom ćwiczącym, szczególnie osobom początkującym! Maszyny izolowane pozwalają zminimalizować ryzyko kontuzji, wspomagają ruch i wymuszają na nas odpowiednią technikę. Osoba ćwicząca ma określony zakres ruchu i dzięki temu prawidłowo i równomiernie rozwija swoje mięśnie. Na sali znajdują się maszyny znanej i markowej firmy przy pomocy których rozwijają się wszystkie mięśnie i partie naszego ciała, takie jak: nogi, brzuch, ręce, plecy, barki oraz klatka piersiowa. Klubowicz na tej strefie ćwiczy sam daną partię mięśni i może też skorzystać z pomocy trenera personalnego będącego do dyspozycji w klubie i razem z nim prowadzić codzienny trening.
Trening na tej strefie daje: wyrzeźbienie i rozbudowanie muskulatury, Zwiększenie wytrzymałości organizmu, Zredukowanie tkanki tłuszczowej.

Jest to strefa dla każdego ćwiczącego o każdym stopniu zaawansowania. Strefa ma dużo miejsca do ćwiczeń i do dyspozycji jest taki sprzęt jak: sztangi, hantle, ławki treningowe i inne akcesoria. Trening na tej strefie nie ogranicza trenującego i może on robić wszechstronny trening wszystkich partii ciała. Trening może być prowadzony samodzielnie bądź pod okiem trenera personalnego z naszego klubu. Na tej strefie rozwija się więcej partii mięśniowych niż na strefie maszyn izolowanych. Przy prawidłowej technice efektywnie buduje się masę mięśniowa oraz siłę.

Trening na tej strefie przypomina trening na wolnych ciężarach. Strefa dla każdego o każdym stopniu zaawansowania. Na tej strefie można ćwiczyć każda partie mięśniowa. Maszyny półwolne uzupełniają strefę pomiędzy ciężarami wolnymi, a maszynami izolowanymi. Ćwiczenia są objęte bardzo niskim ryzykiem urazu, maszyny posiadają dużo ułatwień dla początkującego, intuicyjnie trenujący wie jak prawidłowo wykonać dane ćwiczenie. Można trenować samemu lub z trenerem personalnym.

Strefa ta pozwala na przeprowadzenie treningu na każdym stopniu zaawansowania. Każda osoba na tej strefie może skorzystać z treningu przeprowadzonego przez trenera personalnego, który indywidualnie dobierze trening do trenującej osoby.
Na strefie można ćwiczyć każde partie ciała z wykorzystanie każdego sprzętu dostępnego na siłowni, tj. kettlebells, skakanka, gumy, bosu, trx, piłki lekarskie, drążek, również z wykorzystaniem: sztangielki, sztangi, ławki, bramy, opony, boks.

Jest to strefa idealna dla osób chcących stracić zbędne kilogramy oraz poprawić ogólne samopoczucie zwiększając formę fizyczną. Zajęcia wpływają relaksująco i nie są skomplikowane dlatego są przeznaczone dla każdego bez względu na stopień zaawansowania i wiek. W krótkim czasie można zauważyć pozytywne efekty regularnych treningów.
Zajęcia odbywają się na profesjonalnych maszynach przy muzyce z trenerem, który motywuje. Ćwiczenia nie obciążają stawów i ruchy są naturalne dla organizmu. W trakcie treningu pracują wszystkie partie mięśniowe co wpływa pozytywnie na postawę ciała.

Strefa cardio jest wyposażona w wiele profesjonalny maszyn z których może korzystać każdy klubowicz bez względu na poziom zaawansowania i wiek. Trening jaki się wykonuje jest to trening aerobowy lub interwałowy czyli energia czerpana jest prosto z kwasów tłuszczowych co wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej, regulacje gospodarki hormonalnej, poprawie wydolności organizmu oraz na poprawie ogólnej kondycji. Trening można zrobić samemu lub pod okiem trenera personalnego.

UP SENIOR

Zajęcia prozdrowotne dla osób starszych za równo dla kobiet jak i mężczyzn. Zajęcia odbywają się przy muzyce. Polecane dla seniorów, którzy chcą zadbać o kondycję swojego ciała i ducha.

ZAPISZ SIĘ

UP KETTLEBELLS

Zajęcia opierające się na ćwiczeniach z ciężarami o specyficznym kształcie kuli z uchwytem. Uniwersalne narzędzie do budowania sprawności w każdym aspekcie. Treningi absolutnie dla wszystkich. Podczas naszych treningów ogromną wagę przywiązujemy do techniki wykonania ćwiczenia, odpowiedniego oddechu i prawidłowego spięcia mięśni. To Ty masz mieć kontrolę nad odważnikiem, a nie odwrotnie.
 

ZAPISZ SIĘ

UP JOGA

Polega na integracji ruchu z oddechem, a także równoczesnego napinania, rozciągania i rozluźniania mięśni. Joga uczy kontroli nad ciałem oraz przywraca równowagę organizmowi. Dodatkowo warto wspomnieć, że joga ma wiele różnych odmian. Zajęcia dla osób, którym zależy na utrzymaniu elastyczności ciała, kształtowaniu sylwetki, wyciszeniu, spokoju i harmonii organizmu.

 

ZAPISZ SIĘ

UP ABS

Zajęcia ABS są treningiem, kierowanym do osób o różnym stopniu zaawansowania treningowego. Z pewnością zainteresują zarówno chcących zgubić nadmiar kilogramów, jak i dążących do wymodelowania sylwetki. W trakcie ćwiczeń angażowane są kolejno wszystkie partie brzucha: dolne i górne mięśnie proste oraz skośne.

 

ZAPISZ SIĘ

Zumba®

Zajęcia taneczne, które łączą hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Step

Trening ze stepem to intensywniejsza wersja tradycyjnego aerobiku. Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki. Zobacz, jakie jeszcze efekty możesz uzyskać ćwicząc ze stepem.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Bott up

Zajęcia kształtujące pośladki. Ćwiczenia wykonywane są z obciążeniami, odpowiednie dla Pań i Panów w każdym wieku.

 

ZAPISZ SIĘ

UP ABS

Zajęcia ABS są treningiem, kierowanym do osób o różnym stopniu zaawansowania treningowego. Z pewnością zainteresują zarówno chcących zgubić nadmiar kilogramów, jak i dążących do wymodelowania sylwetki. W trakcie ćwiczeń angażowane są kolejno wszystkie partie brzucha: dolne i górne mięśnie proste oraz skośne.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Shape

Zajęcia mające na celu ukształtowanie całej sylwetki i utrzymaniu dobrej kondycji fizycznej. Polegają na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Healthy Back

Zdrowy kręgosłup to trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu.

 

ZAPISZ SIĘ

UP INDOORWALkING®

Ćwiczenia z dużą ilością dobrej zabawy na nowoczesnych orbitrekach w rytm muzyki. Orbitrek jest to urządzenie łączące w sobie cechy steppera, bieżni oraz rowerka treningowego. Podczas zajęć pobudzane są te same mięśnie jak podczas joggingu, spacerów górskich, biegów narciarskich czy jazdy na rowerze.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Pump

Zajęcia kształtujące sylwetkę ze sztangami. Doskonały trening dla początkujących i zaawansowanych, zarówno dla pań, jak i panów. Trening wzmacniający na wszystkie grupy mięśniowe

 

ZAPISZ SIĘ

UP Stretch/RollUp

Zajęcia, które łączą rozciąganie mięśni całego ciała wraz z rolowaniem za pomocą rolki piankowej, która ma na celu poprawienie wyglądu skóry oraz przyspieszenie regeneracji mięśni.

 

ZAPISZ SIĘ

UP ABT

Trening kształtujący, skupiający się na dolnych partiach ciała, czyli brzuchu, pośladkach i udach. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. ABT jest polecane dla rzeźbienia i wzmacniania ciała.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Core

Połączenie ćwiczeń wielostawowych i modelujących sylwetkę; podczas zajęć pobudzane do wysiłku są mięśnie głębokie i stabilizujące.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Kettlebell

Odważniki kulowe w metodzie hardstyle. Uniwersalne narzędzie do budowania sprawności w każdym aspekcie. Treningi absolutnie dla wszystkich. Siła, zręczność, wydolność. Podczas naszych treningów ogromnę wagę przywiązujemy do techniki wykonania ćwiczenia, odpowiedniego oddechu, przypięć, a także do pojedynczych powtórzeń. Wszystko ma swoje miejsce i nic nie dzieje się przypadkowo. To Ty masz mieć kontrolę nad odważnikiem, a nie odwrotnie. Pozytywnym skutkiem ubocznym często jest lepsza sylwetka :)

 

ZAPISZ SIĘ

UP Mobility & Stability

Dwie cechy, bez których nasze treningi będą bardzo nieefektywne. Ruchomość w pełnym możliwym zakresie, a także stabilność i trzymanie wzorca podczas wykonywania wszelkich ruchów. Zrozum i poznaj ćwiczenia, wzorce, trenuj, ćwicz świadomie.

 

ZAPISZ SIĘ

UP Fatkiller

Trening pobudzający do pracy całe ciało, przeplatany interwałami z wykorzystaniem akcesoriów treningowych. Ukierunkowany przede wszystkim na spalanie tkanki tłuszczowej, ujędrnianie i kształtowanie sylwetki.
 

ZAPISZ SIĘ